Två Från Idag//Reser Bort Ett Par Dagar

Mamma tog dessa bilder i all hast. Jaja, får duga. Vi har befunnit oss på kupolen som sagt. Nu är både huvudet och fötterna trötta...Har även haft världens magknip/illamående. Mindre kul. Det roliga var allt jag fick med mig hem. Men det kommer jag nog inte kunna visa på några dagar. Jag och tjejerna ska nämligen dra till Sälen imorgon. Jag har aldrig varit i Sälen (eller ja, aldrig stått på ett par skidor överhuvudtaget om man inte räknar med alla hemska idrottslektioner i grundskolan) lite komiskt med tanke på att jag har ett ex som är skidåkare...Tanken är dock inte att vi ska åka skidor utan bara mysa, basta, dricka gott och ha det trevligt med några killkompisar i en stuga där. Vi får se om jag hinner göra några inställda inlägg. Åker imorgon och kommer hem på Torsdag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är jackan ifrån? :) skit snygg!

2013-03-17 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0