Something Like This...

Jag antar att jag inte är den enda som drömmer mig bort bland varmare grader och lättare kläder. Förra året så inhandlade jag tre olika bikins men ingen blev använd. That's right, badade inte än enda gång på grund av det tråkiga vädret som Sverige bjöd på. Nu har iallafall familjen beställt en resa i sommar till Rhodos samt jag och tjejerna planerar en resa innan dess till Ayia Napa (blir förmodligen över peace & love) men för att komma till saken: Dessa bikins fastnade jag extra för på Nelly.com. Så snyggt med vitt till brun hy och den till höger ser nästan lite missoni inspirerad ut.

Kommentarer
Postat av: kristin

Skulle inte du kunna skriva lite om träning och kosttips? Typ vad du äter och hur du tränar för att få en sån "tonad" kropp. Jag har tränat ganska länge nu men sliter fortfarande för att få fram magmusklerna haha.
Din blogg är sjukt inspirerande! KRAM

2013-02-20 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0