Q/A

Q: Skulle inte du kunna skriva lite om träning och kosttips? Typ vad du äter och hur du tränar för att få en sån "tonad" kropp. Jag har tränat ganska länge nu men sliter fortfarande för att få fram magmusklerna haha. 
Din blogg är sjukt inspirerande! KRAM
A: Absolut skulle jag kunna göra det, dock har jag en liten träningspaus nu eftersom att min kropp inte mår så bra fysiskt. Är förhoppningsvis i gång nästa vecka igen. Sedan så måste jag försöka variera i bloggen, det är därför jag inte skriver så mycket om just träning och hälsa då jag brukar få kritik över det, vissa läser helt enkelt hellre om andra saker så ska försöka så gott jag kan. Under tiden så hänvisar jag till min favorit träningsblogg Fitspooration. En grym tjej som vet vad hon håller på med. Kram på dig!♥
För några veckor sen...

Kommentarer
Postat av: anonym

NEJ vi älskar dina träningstips, fortsätt! :D <3

2013-02-21 @ 16:47:47
Postat av: anna

hej vart har du köpt väggdekoren?:)

2013-02-22 @ 14:12:43
URL: http://www.nattstad.se/annasidenback
Postat av: Emma ❥ Olivias mamma

Fin du är! :-)

2013-02-24 @ 14:22:06
URL: http://fruskoog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0