DIY

Detta är alltså vad jag har pysslat med denna förmiddag. Här kommer ett litet DIY tips:
För att göra ett tryck på tröjan så behöver man: pensel, textilfärg, skallpell, textilpenna, sax, papper med tryck och givetvis en tröja/tshirt. Pyssler finns på Panduro och tshirten på Åhléns
Skär ut trycket med skallpellen och placera trycket på tröjan
Måla kontruerna med pennan
Och fyll i med textilfärgen. Här är efter första målningen, det behövs kanske fyra lager för att få till en svart jämn färg och jämnare kanter
 
 Har även gjort en tröja i YSL! Ska dock kanske göra om med tanke på att jag är ganska noga av mig lol

Kommentarer
Postat av: Tove

hur ser YSL tröjan ut då? jag kan köpa haha

2013-02-11 @ 14:58:35
URL: http://bytove.devote.se
Postat av: jannice

fin den blev=)

2013-02-12 @ 00:40:39
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com
Postat av: Dr Morris

Stek

2013-02-21 @ 17:11:12
Postat av: Grabbarna Grus stek_vagina

Fina byxor.. tröjan sitter som handen i handsken!

2013-02-21 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0