Tips

Jag tänkte tipsa om en sida där man får en gratis rakhyvel genom att fylla i uppgifterna här. Jag har lite svårt för att tro på sådant här, det är lätt att man blir lurad men detta fungerade faktiskt. Man får alltså prova på gratis sedan skickas rakhyvlar till en så ofta eller sällan man vill. Givetvis kan man avsluta sin prenumeration när man vill vilket jag gjorde efter att ett paket med rakhyvlar kom. Jag klarar mig nog ändå ett tag nu! 
Detta är inte ett sponsrat inlägg! Det är bara mina egna ord och åsikter.
 
Jag överlevde friluftsdagen och är hemma för att dricka min fjärde kopp kaffe samt byta om. Ska vidare till körskolan och köra och sedan tänkte jag gymma. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: julia

Betalar man porto för provpaketet eller är det helt och hållet gratis? :)

Svar: Det är helt och hållet gratis (se bara till att avsluta direkt rakhyveln har kommit om du ej vill betala för rakhyvlar!)
Malin Åsenlund

2013-03-13 @ 15:24:03
URL: http://fames.se/juliaviews/
Postat av: Eline Schön

Hur avslutar man prenumerationen
när man fått hem dem?:)

Svar: Du mejlar eller ringer dom. den infon finns på deras sida:)
Malin Åsenlund

2013-03-13 @ 18:29:05
URL: http://eisces.blogg.se
Postat av: Sam

E detta säkert? Jag kmmr så få problem annars.. Uppskattar svar! :)

Svar: Det funkade för mig iallafall! Kom ihåg att avsluta det hela DIREKT när du har fått rakhyveln bara:)
Malin Åsenlund

2013-03-13 @ 20:47:19
Postat av: Therese

Vill bara varna dig för jag blev själv lurad av dom tyvärr:/ Jag avslutade min prenumeration men sedan påstod de att jag inte hade de så fick betala för att skicka tillbaka fast jag inte ville ha några rakblad. bara så du vet:)

2013-03-14 @ 17:05:03
URL: http://theresenl.blogg.se
Postat av: Anonym

Vill bara varna dig för jag blev själv lurad av dom tyvärr:/ Jag avslutade min prenumeration men sedan påstod de att jag inte hade de så fick betala för att skicka tillbaka fast jag inte ville ha några rakblad. bara så du vet:)

2013-03-14 @ 17:05:10
Postat av: Therese

Vill bara varna dig för jag blev själv lurad av dom tyvärr:/ Jag avslutade min prenumeration men sedan påstod de att jag inte hade de så fick betala för att skicka tillbaka fast jag inte ville ha några rakblad. bara så du vet:)

2013-03-14 @ 17:05:52
URL: http://theresenl.blogg.se
Postat av: Therese

Vill bara varna dig för jag blev själv lurad av dom tyvärr :/

2013-03-14 @ 17:06:53
URL: http://theresenl.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hur avslutar jag min prenumeration?

Svar: Du mejlar eller ringer dom!
Malin Åsenlund

2013-03-15 @ 15:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0