The Luckiest Girl On The Planet

Två från igår

Hej på er! Måste börja säga tack till alla som har sagt grattis. Hur fint som helst verkligen och jag är superglad över det (gället även på facebook, sms, instagram irl osv) Gårdagen var helt underbar! Vaknade klockan sju med två föräldrar som la paket på mig och började blixtra med kameran, kanske mindre uppskattat men jag blev jätteglad över det jag fick. Jag kommer givetvis att skriva om det senare! Dagen fortsatte med familjemys med hotellfrukost sedan träffade jag Sanna. Vi satt i Tshirt i stan och solade när solen låg på. Det var så skönt. Efter det var det en lektion och sedan hängde vi lite på kupolen, efter det åkte jag hem och började fixa mig, tog bussen till stan och mötte upp min lilla familj för att äta på O'learys. Jag och mamma tog givetvis en drink innan maten och sedan åt vi världens godaste mat, och ja. Jag fick ner en och annan cider till maten också. Efter det kom Sanna och vi gick (ja där nånstans åkte mina föräldrar haha) till Pitchers. Där hängde vi med Victor och Fredrik för att fira mig lite extra, fick till och med en present utav killarna haha;-) Vid 2.00 nångång var vi hemma. Men än är det inte slut. Till helgen blir det mer fira av hihi. Men summan av kardemumman: Jag hade en perfekt 18årsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma

vart har är piké tröjan ifrån? :)

Svar: Ralph lauren:)
Malin Åsenlund

2013-03-26 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0