New Nails

I Torsdags så gjorde jag nya naglar. Det fick bli akrylnaglar med genomskinliga toppar. Ska nog måla på ette beige nagellack. Egentligen ville jag ha shellac men dom hade inga färger som jag ville ha... Igår så hände dock en incident och en gick av så ska fixa det idag...
Gårdagen var iallafall kul. Drack gott, umgicks och skrattade. Vi hängde först hos mig ca sex personer, på Etage blev det dock bara jag, Victor och Sanna. Haha, är verkligen de tredje hjulet men jag har så kul med dom och dom är ju världens finaste par!! Ikväll blir det utgång igen. Vart är dock inte klart.

Kommentarer
Postat av: julia

Ursnyggt! Vart någonstans gjorde du dem? Och vad kostade det? Älskar din blogg förresten :-D Kram

2013-03-31 @ 01:40:58
URL: http://fames.se/juliaviews/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0