Just Wanted to Say

Två bilder innan PW;n igår... Ser nästan grå ut i ansiktet. Vi får helt enkelt skylla på den svenska vintern. (det är helt ok att vara lite blek då hehe)
Hej på er! När jag kikade in på bloggen så såg jag detta inlägg. Blir så otroligt glad så ni anar inte, tack fina du!♥ Jaha, första dagen efter lovet. Det känns helt okej eftersom att påsklovet inte är så långt bort. Jag har iallafall hunnit med en körlektion (8.30 imorse, self high five!) efter det skola och efter det ett hårt pass på gymmet. Skönt! Nu ska jag chilla lite och kanske kolla på ett avsnitt av Pretty little liars. Sen ska jag och pappa laga middag. Kräftsoppa står på menyn. Hur gott!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra ett inlägg med snyggt mode inför våren? speciellt vårjackor? kram

2013-03-04 @ 18:02:42
Postat av: joanna-livet med asperger

snyggt

2013-03-04 @ 20:30:50
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0