I Think This Is The One...

För er som har missat (hehe) det så fyller jag snart 18 och jag har velat mellan om jag önskar mig en Marc Jacobs klocka eller en Michael Kors klocka...Jag vet iallafall att jag vill ha något som man kan ha hela livet istället för typ pengar som man bränner på skit saker (ja, nu önskar jag mig pengar också men jag tror ni förstår) Jag har kommit fram till att jag vill ha en Michael Kors klocka nu iallafall...Men frågan är ju roséguld, silver eller guld... Jag har ju en i silver och en i guld och jag skulle vilja ha en i roséguld men jag har ju inga typ matchande armband...Åh, herregud vilka problem jag har...Nej, men allvarligt. Jag gillar denna klocka väldigt mycket. Mamma? Pappa?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag fick en MK klocka när jag fyllde 17 i januari, och den är i rose! tycker att roseguld är de finaste som finns på klockor. om du vill se hur den ser ut så har jag bloggat om den på min blogg. så du kanske har lättare att bestämma dig:
http://rebeccamartensson.blogg.se/2013/march/dance-our-tears-w.html#comment

kramkram

Svar: okej, får kika in din klocka. Tack och kram! :D
Malin Åsenlund

2013-03-04 @ 21:16:41
URL: http://rebeccamartensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0