Details

Hallå! Jag och Sanna kikade runt lite på stan och beslutade oss för att ta bussen till Borlänge för att kika vidare. Min plånka was at home (Som Ove Sundberg säger hehe) så det blev ingenting för mig, men hittade mycket fint. Nu sitter jag hemma med en ond hälsena. Jag har nämligen fått hälseneinflammation. Fråga mig inte hur man lyckas med det men ont gör det. Fy.
 
Och du som frågade hur jag lyckades med att ha mina solglasögon "tryckta mot ansiktet" jag hade fem minuter till bussen gick så det var tyvärr inget jag reflekterade över. Och du som spammar min blogg (med samma IP-nummer) kan bara lägga ner annars blir det en blocknig :)
 
Två detaljbilder. Fick inte till någon på hela outfiten och ja, det är nog en liten b.u.s fläck som man kan skymta på handen/armen. Hoppas att det inte stör allt för mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0