Dagens

Oj, jag är verkligen kass på att ta outfitbilder. Nästa gång kanske jag ska satsa på att få med huvudet!? Jaja, Svarta jeans och en grå tshirt är väl kanske inte det mest fantasifulla. Men morgonen för mig var mindre rolig. Hade en hemsk mensvärk så det fick bli första bästa liksom. Huvudsaken var iallafall att ni fick se scarfen som egentligen är min mammas. Hann slänga på mig den innan jag drog till skolan och jag gillar den! Hon hittade den på rean på Lindex. Ja, föresten. Den där jäkla snodden på armen måste jag försöka sluta med (fortfarande)...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är den gråa t-hisirten ifrån?

Svar: Gina tricot!
Malin Åsenlund

2013-03-12 @ 13:41:43
Postat av: Elin

åh va fin halsduk, gillar mönstret!:)

2013-03-12 @ 21:40:38
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0