Confessions

Ni som har läst bloggen ett tag vet nog att jag hade en kategori "Det visste ni inte om mig" Jag har gjort en liten uppdaterad version nu. Vissa saker har jag skrivit förr och vissa är nya.
 
• Jag döpte mig när jag var 15 år
• Jag är vänsterhänt
• Jag har haft ca 5 olika tandställningar
•  När jag gick i sexan så hade jag storlek 39 i skor. Nu har jag 37
• Jag har ett tandsmycke på min tand (ett hjärta i guld) har haft det i 6 år nu
• En gång i tiden så trodde jag att jag passade i blont och färgade det grått/blont och blev kallad av mormor i skolan av äldre killar haha
• Jag har ärvt hela mitt utseende av pappa. Ögonfärg, läppar, fingrar, fötter, fräknar osv. 
• Jag har keratosis pilaris
• Jag bor på en gammal avrättningsplats *:)*
• En ful vana jag har är att knäcka mina handleder...
• Mitt största komplex är mina ekorrkinder
• Jag spräckte min förra iphone ca 6 gånger inom loppet av 1 år. Tappade tillslut bort den på Peace & love, köpte en ny och spräckte den efter en vecka *:)*
• Jag gråter jättelätt. Kan tex kolla på en trailer i 30 sek och börja storgråta om det är sorgligt
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du snälla skriva vad du menar med 5 olika?

Svar: Haha, var det så intressant? har bla haft räls, q-helix, natt tandställning (vet inte vad det heter men man har den på natten) skena (inte en tandställning men ja, lika drygt haha) samt nu har jag ett band bakom tänderna. Hoppas du blev nöjd med varet;)
Malin Åsenlund

2013-03-24 @ 02:53:15
Postat av: Clara Bennett

har också typ köttbullekinder som jag har komplex för..sjukt jobbigt när alla går och trycker på dem och säger att de är hamsterkinder..

Svar: haha usch de ä sjukt jobbigt...så snyggt med kindben ju!!
Malin Åsenlund

2013-03-26 @ 11:47:43
URL: http://clarabe.devote.se
Postat av: Clara Bennett

förresten är du skitsnygg! :)

Svar: Tack så mycket!:D
Malin Åsenlund

2013-03-26 @ 11:48:09
URL: http://clarabe.devote.se
Postat av: Oliwia

döpte mig med när jag var 15 och skulle konfirmeras :)

Svar: Samma här, haha:)
Malin Åsenlund

2013-03-27 @ 17:04:26
URL: http://oliiwiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0