9 Mars 2013

Eftersom att jag sitter vid Sannas dator så får ni en bild från arkivet...
Hej på er! Jag har egentligen ingenting att skriva men får dåligt samvete när jag inte gör det (dålig vana. Borde blogga när jag har lust för det) Hoppas att ni fick en bra Fredag igår! Jag hängde med Sanna och Oskar som kom hit från Stockholm (han vi var med i Sälen) sov här hos Sanna och ska förmodligen vara med dom ikväll också. Jag är sugen på vin och melodifestivalen iallafall...Men först så ska jag och Oskar heja på Sanna som har en viktig handbollsmatch idag. Börjar ju kunna det här med handboll nu så det är klart att jag ska åka dit och heja haha.
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej malin! Jag går i 9an och ska snart ha balen nu i vår. kan inte du lägga upp lite bal outfits? Skulle vara väldigt behövligt med lite inspiration!

Svar: http://malinasenlund.se/2013/march/oh-my.html#comment där tipsade jag om mina favoritklänningar. Kanske gör ett inlägg senare med mer klänningar. Kram!
Malin Åsenlund

2013-03-09 @ 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0