17 Mars 2013

De bilder som har tagits i helgen är suddiga iphonebilder så det är inget att visa...

Hej på er! Som ni kanske har märkt så tog jag en liten paus från datorn i helgen. Har haft fullt upp nämligen. I fredags så drog jag Louise och Elin på en lokalfest och dagen efter spenderade vi hos Danne med honom och Andreas. Vi tog det bara lugnt med film och chips. Tillslut blev jag på partyhumör så då drog jag till Rasmus där Jenna och resten av tjejerna som hon var med vid halv tre ååkte jag hem och däckade ganska snabbt.
 

Kommentarer
Postat av: MICAELAS

Så fint!

2013-03-17 @ 11:47:44
URL: http://lovliie.blogg.se
Postat av: Anonym

vad har du för färg på ditt löshår?

2013-03-17 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0