Q/A Beauty

Q: Hej! jag vill fråga dig en sak? du brukar använda foundation? men ändå har du inte en enda finne på ditt ansikte hur? tips på bra rengörings produkter? :)
A: Hejsan! Det beror på. Just nu använder jag min BB cream eftersom att jag bara vill ha lite färg i ansiktet men annars så har jag även foundation för att få lite mer lyster, vet egentligen inte varför jag använder foundation. Har använt det så pass länge att det är en vana. Jag har aldrig haft problem med min hy (tackar min lyckliga stjärna för det) och det får jag nog tacka mina gener för. Finnar är verkligen inget som är aktuellt för mig och det känns skönt! Jag använder mig utav ACO's sminkborttagning och den fungerar utmärkt. Finns att köpa på apoteket!
Den bästa bilden jag hittade på min hy, dock sminkad. Men om ni tänker detta + fräknar haha.

Kommentarer
Postat av: michelle bergström

Dina ögon och din mun, så otroligt fina! Hela du är förstås fin!

Svar: Åh, tack så ycket. Vad glad jag blir :D
Malin Åsenlund

2013-01-11 @ 23:14:54
URL: http://michellebergstrom.se
Postat av: Anonym

minksa ner på foundationen

Svar: Till mitt försvar så är bilden på nyår och då tog jag på mycket eftersom att det sk hålla hela kvällen. Du behöver verkligen inte bry dig om hur mycket smink jag använder eller inte, men tack för omtanken. Det var gulligt:)
Malin Åsenlund

2013-01-12 @ 00:22:50
Postat av: - elina

Grymt fin bild! Undrade även kan du inte berätta om din BB cream.. Hu mycket den kostar, ser ut och hur man får brun färg av den osv.. :)

2013-01-13 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0