Wish Of Today


Kommentarer
Postat av: Johanna

Linnet/tishan är så snyggt!!

2013-04-09 @ 16:59:05
URL: http://doowop.se
Postat av: Moa

Hej, skulle du kunna lägga ut skolavslutnings klänningar och även skor nu till en som går ur nian? Hittar verkligen ingenting :(

Svar: Jag hittar tyvärr inte heller något än så länge, tänkte göra ett sånt inlägg när det blir mer relevant och när avslutningsklänningar kommer mer... Just nu känns det..tomt på sånt..!:)
Malin Åsenlund

2013-04-09 @ 21:58:34
Postat av: Fanny

Hur gör du dessa collage? Skulle vara toppen och veta

Svar: Gör dom i programmet Gimp!
Malin Åsenlund

2013-04-09 @ 22:33:17
Postat av: Joline

Hur har du lärt dig gimp? Youtube? Av en kompis? Googlat? Improviserat? :)

Svar: Jag hade ju photoshop innan som jag lärde mig utav mig själv och gimp är gaanska likt. Men har improviserat ganska mycket!:)
Malin Åsenlund

2013-04-10 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0