I'm Home

De bilder som togs igår/idag med Moas underbara Kenza jacka och två rastlösa tjejer lol
 
Som ni kunde se i förra inlägget så var jag på äventyr hem till min Moa i Ockelbo. För er som har missat det så kommer min mamma därifrån samt att vi har sommarstuga där. Moa har jag känt innan jag kunde prata eftersom att våra mammor har känt varandra länge. Jag har inte träffat Moa sen midsommar (vi har en tradition att fira det tillsammans) och nu fick jag något ryck och längtade dit så jag och mamma åkte dit. Jag körde faktiskt dit och hem vilket blir 20 mil tillsammans!! Hade det hur bra som helst iallafall. Vi pratade om allt som vi har missat när vi har varit ifrån varandra, vi kollade på sex and the city, åt god mat och hängde med hennes bror och hans flickvän till valbo köpcentrum. Moa är verkligen en av mina närmaste fast än det kan gå flera månader mellan vi ens pratar med varandra och när vi väl gör det så känns det som att vi har varit med varandra varendaste dag i våra liv.♥

Kommentarer
Postat av: Mois

Älskar dig mitt fina hjärta! <3

Svar: love u!<3
Malin Åsenlund

2013-04-14 @ 11:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0