Idag Suktar Jag Efter

1. Jag är fortfarande lost i stora tröjor med snygga tryck. Denna hittar ni här och vad är inte vårigare än en vit tröja med rosa tryck? Så fräscht och framförallt snyggt. Vill ha!
2. Body lotion i all ära, jag älskar dessutom när förpackningen är snygg. Det blir lite som en snygg detalj till rummet. Idag vill jag ha denna från L.A bruket som ni hittar här
3. Först var jag lite tveksam när jag först såg en liknande väska men nu smälter jag varje gång jag ser den. Tycker att den är urball och skulle gärna villja äga en från Fannsans kollektion som ni hittar här
 
Lägesupd; nu tar jag en PW till gymmet och gör någon nytta efter alkoholen som jag har förtärt i helgen...

Kommentarer
Postat av: Nej

Nej

2013-04-01 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0