Confidence Is Not For Sale

 
Lite sneak peak på vad jag hittade på stan igår och på kupolen idag.

Hej på er! Jag är fortfarande vid liv. Igår blev det häng hos vicke picke (dvs Victor) med Sanna. Vi åkte bil som vanligt, kollade på film och snackade skit. Sov även över där och den soffan börjar bli min andra säng (istället för "andra hem" som man brukar säga lol) Idag var vi uppe med tuppen, iallafall runt 10-11 snåret om man får räkna det som tidigt. Vi har ju trots allt lov. Åkte till Blge och hittade en fin topp som jag ska inviga ikväll. Först ska jag äta hemmagjord pizza med ma och pa sedan ska jag svira om och fräscha upp mig. Ikväll vankas det utgång. På agendan står det förkula hos Rasmus och Etage på det. Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0