Let's make the best out of it

Tjabba Tjena Hallå. Som ni (förmodligen) har märkt så har bloggen varit hackad och allt akriv, tyvärr raderat. Känns riktigt surt med tanke på allt jobb jag har lagt ner, hade samarbeten, tänkte dra igång en tävling samt att jag hade dalarnas tredje största blogg. Men händelsen är polisanmäld :) Hade faktiskt tanken om att lägga ner bloggen för gott, men hur ska jag kunna göra det med världens finaste bloggläsare som har hört av sig på facebook/intagram/twitter? You are the best guys!♥ Och äntligen, har jag faktiskt fått tillbaka bloggen så nu känns det faktiskt bättre. Vem vet, kanske jag behövde den här pausen. Dock tycker jag att blogg.se ska skämmas lite med tanke på att man knappast fick kontakt med dem...Men vet ni vad!? Nu är jag tillbaka. Och denna gång med säkrare inloggningsuppgifter. Let's make the best out of it, right!? xx 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer tröjan ifrån??

2012-11-29 @ 19:33:33
Postat av: Anonym

Äntligen!! Har saknat dig! Idioter som hackat..

Svar: <3!!!
Malin Åsenlund

2012-11-29 @ 20:23:35
Postat av: Malin

Vart ifrån kommer tröjan? Kram :)

2012-11-29 @ 20:30:27
Postat av: J

Lycklig!! Du är bäst !
Dumma människor som hackade......

Svar: Love!<3
Malin Åsenlund

2012-11-29 @ 20:51:02
Postat av: fanny a

va kul att du är igång igen!! :D kram

Svar: Känner desamma!! Kram på dig söta du!
Malin Åsenlund

2012-11-29 @ 21:24:10
URL: http://fannyallanson.devote.se
Postat av: Paulina

Good to have you back!!:)

Svar: <3!
Malin Åsenlund

2012-11-30 @ 12:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0