Wishlist

Vet egentligen vad jag kommer att få i julklapp and this is pretty much it. (av mina föräldrar..) Givetvis har jag önskat det men som sagt, har redan beställt glossyboxen och kamerastativet, objektivet samt fjärrutlösaren önskar jag mest för att jag själv inte vill lägga ut mina pengar på det, känns ganska så jättetråkigt. Men verkligen behövligt för att få en bättre blogg! Sedan så har jag beslutsångest (as alwaays...satt nyss i en timme och gubblade över nyårsoutfiten lol) men, en plattång eller dom snygga träningskorna från reebok!? Behöver egentligen en plattång mest (äger ju ingen!!!) men vill ändå ha dessa träningskor så att jag kan ha mina nike skor ute sen...kan.inte.välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0