what goes around comes around

 
Det finns en butik här i Falun som heter "Flash" Har aldrig varit inne där pga att jag tycker att det är en "tantaffär"...haha, men när jag gick förbi affären  så såg jag den här fina tröjan (även den snarliknande Honky Dory) så gick in och testade storlek L eftrsom att jag vill ha den i Over size och den satt bra så jag slog till. Den kostade bara 399 kr. Väldigt budget eftersom att Hunky dory går på ca 1200-1300 kr. Fick även med ett fint halsband med citatet "what goes around comes around" Ska ha den här tröjan på julafton. Mysigt!
 

Kommentarer
Postat av: Helena

butiken har många godbitar jag jobbar på flash och är 25 år för 3 år sedan precis innan jag började jobba där tyckte jag precis likadant men dom börjar skärpa sig :) måste tipsa om våra kelly jeans DOM är sköna :)) tröjan va ett bra köp har den själv och den är slut i hela sverige =)

2013-01-04 @ 07:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0