Saturday/Q&A

 
Hej! Har varit fruktansvärt seg hela förmiddagen, käkat frukost och kikat på julkalender. Haha, växer nog aldrig ifrån den... Gårdagen var mysig. Jag, Louise och Ditte beslöt oss för att åka till Borlänge och leka av oss. Efter åkte vi hem till Louise och hade fruktmys och drack te med tända ljus och efter det så kikade vi på film. Gick hem runt 23.30 och slocknade strax därefter. Skönt att vi bor några meter ifrån varann bara! Fick en fråga som jag tänkte svara på också
Q: Kan du inte berätta vad som hände mellan dig och Karl? Måste säga också att du är den snyggaste tjejen i Falun!!
A: Tack så mycket för den fina komplimangen!♥ Det som hände mellan mig och Karl är egentligen ganska mycket. Men kan säga att det inte tog slut pga att någon tappade känslor..Dom fanns/finns kvar där, men distansen blev för jobbig speciellt när han har fullt upp med skidorna, träningar, tävlingar osv Klandrar honom inte, vi får helt enkelt se vad som händer sen...Vet inte riktigt vad jag ska säga mer om det:)
Idag står det mellan att plugga och träna så nu ska jag skynda till bussen för att gymma haha. Valet är självklart. vi hörs latero. Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0