Q/A

Kan du inte visa din favorit smycken? :) Kram

Absolut! Här har du dom:

Jag har en fråga angående dina svarta Dr Denim jeans. Det är så att jag nyligen köpte ett par och dom färgar av sig något fruktansvärt.. Gjorde dina också det i början? eller kommer dom göra det hela tiden? :)

 Mina färgade av sig väldigt mycket i början, men efter några tvättar så slutade dem att göra det! Så släng in dem i tvätten haha:)

vad använder du för program när du gör dina collage? :)

Använder mig utav photoshop när jag gör collage osv. När jag redigerar bilder så använder jag mig utav photoshop!

Hej jag undrar vart du köpt ditt skal som ser ut som en plånbok nästan till din iphone? Kommer ihåg att du lagt upp ett inlägg tidigare men nu kan jag inte hitta det. Tacksam för svar! 
Din blogg är grym! :)

 Tack för komplimangen! Ja, det är nog svårt att hitta eftersom att min blogg blev hackad samt att inläggen togs bort, men plånkan med iphonehållaren kommer från Idiwa.se. En väldigt bra sida med bra service! HÄR har du en direktlänk till plånböckerna!

Vart du har du köpt den där rosa muggen? Kram!

Den är från IKEA! Kram!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

ååh fina smycken:)

2012-12-22 @ 15:10:35
URL: http://eemma.se/
Postat av: linnea

Vart är klockorna ifrån? :)

Svar: Ur & Penn:)
Malin Åsenlund

2012-12-22 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0