Don't say that you miss me when it's your fault that I'm gone

 
Två bilder från igår i skolan lol
Hej på er. Körde ett skönt gympass. Sprang ca 3 km och körde lite styrka på det mest fokus på armar. Drog hem, åt och tog ett bad och kikade på ett One Tree Hill avsnitt. Vardagslyx! Ligger utslagen i soffan och dricker kaffe nu, är verkligen inte van med träning nu när jag har varit sjuk från och till en längre tid. Min moster är här på besök och stannar tydligen över natten (hon bor annars i gävle, skutskär) och mamma och min moster ska troligtvis alldeles snart bära in mina möbler i mitt rum. Som sagt, vi håller på att göra om lite hemma här. Har lagt ett nytt golv inne på mitt rum och förhoppningsvis så gör vi det i hallen nu i veckan också. Har faktiskt sovit som en gud i vardagsrums soffan. lol.Jaja, TTYL
Btw, som en summering av era åsikter så tycker ni att jag ska blanda mina inlägg med min vardag. Er önskan är givetvis min lag. Vill ni läsa lite djupare/privatare texter också? Jag älskar att skriva, hjälpa och dela med mig men blir det jobbigt? Svara gärna vad ni tycker♥

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh va fin du är!:D

2012-12-06 @ 00:36:45
URL: http://forskalle.blogg.se
Postat av: Amanda

Skulle vara jätte kul att läsa lite djupare texter också, blir inte lika ytligt då och man fastnar mer! Du är grym förresten, blev lite orolig när din blogg blev hackad haha :)

2012-12-06 @ 08:15:13
URL: http://eamanda.devote.se
Postat av: Karolina

åh har också köpt en sån där tröja! skitsnygg ju :)
skriv om allt! mode, träning, vardag och djupare texter, bara kul att läsa tycker jag iaf :)

2012-12-06 @ 13:36:29
Postat av: Hanne

Jag tycker du ska skriva så djupt som du vill bara det inte blir för jobbit för dej bara :D♥

Kram♥

2012-12-06 @ 15:03:45
Postat av: Anonym

Jag säger ja tack till djupa inlägg. Det är intressant och mysigt att läsa.

2012-12-06 @ 15:12:30
Postat av: Joline

Ja, skriv djupa texter också!
Själv tycker jag att det är mycket roligare med bloggar som är lite mixade, det blir liksom som en överraskning varje gång ett nytt inlägg kommer, man vet liksom aldrig vad det kommer handla om då. Och då tycker jag det blir mer spännande och intressantare att läsa!
Kram du är bästa Mallan!

2012-12-06 @ 16:40:21
URL: http://jolinesteen.blogg.se
Postat av: EMMAS!

fin tjej:D

2012-12-06 @ 19:00:43
URL: http://eemma.se/
Postat av: Ebba

Gärna djupare texter om kroppsideal, tonårsproblem, killar, framtiden osv. Väldigt uppskattat! Kram

2012-12-06 @ 20:20:35
URL: http://www.ebbaraij.devote.se
Postat av: Anna

Kan du inte berätta vad som hände mellan dig och Karl? Måste säga också att du är den snyggaste tjejen i Falun!!

Svar: Oj, svår fråga... Vet knappt själv vad som hände. Men av det enkla skälet (om man kan kalla det enkelt...) så har han inte tid då han går på ett skidgymnasium, 15 mil härifrån sista året och har fullt upp. Vet dock inte hur fullt upp eftersom att han inte har berättat det. Men ja, det tog inte slut pga att känslorna tog slut. Verkligen inte. Men ah, man har väl sina prioriteringar här i livet och han visade klart och tydligt sina :) Tack så mycket. Va glad jag blir!
Malin Åsenlund

2012-12-06 @ 23:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0