Nya leksaker

Snuskiga händer och naglar, aja :)
 
Hallå! Blev ingenting på kupolen så ska köpa en jättefin klänning utav en tjej i morgon istället! Får hoppas att den passar men jag brukar ha storlek S så det ska nog funka. Efter kupolen så drog jag och Sanna till Lugnet där det är cup så vi kollade på Dannes match. Efter det åkte vi hem och nu har jag lekt med mina nya leksaker lol. Har hunnit köpt en fjärrutlösare (som är som en dosa där man tar kort, mycket lättare att fokusera osv utan en självutlösare som alltid krånglar!) Den kostade lite över 800 kr så det är ju inga skit grejer. Är alltså ägare utav både ett stativ och en fjärrutlösare så nu blir det förmodligen mycket bättre bilder här på bloggen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du fjärrutlösaren? :)

Svar: På Foto A bild i falun. Deras hemsida heter http://www.fotoabild.se/ :)
Malin Åsenlund

2012-12-28 @ 23:50:01
Postat av: Anonym

Vad heter själva fjärrutlösaren? :)

Svar: Den heter combi TF :)
Malin Åsenlund

2013-01-08 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0