Lägesupdate

Hej på er! För att sammanfatta min kväll igår så drog vi iväg lite hastigt och lustigt på en gymnasiefest, fick komma in gratis så det var skönt! Var även nykter vilket var ännu skönare, lite småkul att se berusade människor ute när man är klar i skallen själv. Men skönast av allt var nog att vakna upp pigg och fräsch i morse! Idag har jag och Sanna handlat julklappar och hunnit tagit en latte på Waynes. Hann även köpa en tröja som jag tänkte ha på julafton (visar imorgon!) Nu har vi slagit in julklappar och skrivit rim. Vi ska alldeles strax kika på film och äta lite gott. Ja, det beskrev väl min Torsdag  och Fredag ganska bra!
Louise får skylla sig själv när hon är oseriös och hamnar på bloggen, hehe. På andra bilden ville killarna "vara med på ausens blogg" lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0