Just ordered Glossybox

Bildkälla
Klickade nyss hem en tre månaders premunation på Glossybox. Om ni inte har hört talas om det så är det en box man får en gång i månaden med olika produkter från olika märken (tex ghd, lumene, ysl osv!) man får även information om innehållet samt tips på hur man använder det osv. Beställde det mest för att jag älskar skönhetsprodukter men jag tycker tyvärr att det är tråkigt att lägga pengar på det, därför blir det billigt och bra med några olika produkter för bara 379 kr för tre boxar! Här (länk) hittar ni glossybox hemsida!

Kommentarer
Postat av: veronika

sv;
ögon: urban decay "naked 2" paletten, MUS satin, MUS meteor, MUS cake eyeliner black, MUS snowflake
läppar: MUS pretty baby, victoria's secret babypink plumping gloss :)

Innan jag börjar med ögonskuggan applicerar jag en ögonprimer, sedan tar jag på det ljusa (ljust längst in mot ögonvrån och mörkt längst ut på locket), sedan tar jag det mörka och duttar på, efter det suddar jag ihop färgerna så det inte blir några skarpa linjer. Efter det fixar jag eyelinern, och skuggar under ögat med en sneskuren pensel eller en svart penna bara, och ljusa pennan i nedre vattenlinjen i ögat :) tror det var allt.

2012-12-13 @ 20:58:00
URL: http://vevvs.devote.se
Postat av: lisa

några tips på nyårs klänningar/outfits :)?

2012-12-13 @ 21:16:39
Postat av: sara

hejsan malin! vill bara säga sluta aldrig blogga vi behöver dig och din blogg, har en fråga jag behöver akut en plattång min gick sönder har alltid använt en plattång som heter GRUNDIG men de finns inte o köpa längre tror jag.. så har du tips på en bra plattång?

2012-12-14 @ 22:38:54
Postat av: Lanja -+www.lanjas.com

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

2012-12-16 @ 22:38:11
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0