Dr Denim

 
I paketet från Nelly låg bland annat ett par jeans (eller jeggings som det heter...) från Dr Denim och det blir mitt tredje par från det märket. De är så otroligt bekväma och jag är ganska bekväm av mig speciellt när det kommer till byxor. Försökte miig på ett par ganska (dock ser dom ljusare ut här på bild) för lite förändring, annars så ligger mina svarta jeans varmt om hjärtat. Svarta brallor är på något sätt snyggare och lättare att matcha. Well, får försöka på mig dessa också!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

Hejsan, vi har tidigare gjort ett bloglovin'byte & jag tänkte höra om du fortfarande följer mig?
Har nämligen märkt att många tar bort från bloglovin. Så hör av dig tillbaka, om jag inte får nå svar tillbaka så tar jag det som att du har slutat följa & då gör jag det också! kram! :D

Svar: Hej! Jag följer dig fortfarande. kram!
Malin Åsenlund

2012-12-18 @ 17:08:21
URL: http://madelajnee.blogg.se
Postat av: Tove K

Åh, har funderat på att skaffa ett par efter jul, är så trött på alla supertajta, stela jeans. Är det värt det alltså? (:

Svar: Ja, de är helt klart värt! Känns som vanliga leggings typ:)
Malin Åsenlund

2012-12-18 @ 18:33:12
URL: http://tovenm.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

älskar dom där! tycker dom är sjukt sköna och snygga :D

Svar: Ja, de är bäst!!
Malin Åsenlund

2012-12-18 @ 20:36:22
URL: http://eemma.se/
Postat av: Fanny

Vart kommer väskan ifrån? Den var supersnygg

2012-12-20 @ 14:58:56
Postat av: Sandra

Jag har en fråga angående dina svarta Dr Denim jeans. Det är så att jag nyligen köpte ett par och dom färgar av sig något fruktansvärt.. Gjorde dina också det i början? eller kommer dom göra det hela tiden? :)

Svar: Ja,mina färgade av sig grymt mycket men efter ett par tvättar så slutade dom att färga av sig så släng in dom i tvättmaskin, haha!:)
Malin Åsenlund

2012-12-21 @ 18:54:05
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte fråga om dina svarta Dr Denim jeans, har du låga eller höga? Hade tänkt köpa ett par men vet inte villa jag ska ta :) kram!

Svar: Jag har låga. Mina favoriter!! kram!
Malin Åsenlund

2012-12-23 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0