Annandag

Hej på er! Ser att det är många som kikar in såhär efter jul vilket är kul. (hehe det rimmade) Men livet har kommit emellan och jag har haft två grymma dagar. På juldagen blev det lite festligheter med Sanna och Jenna, vi var lite överallt och kom inte hem förns klockan 10 på morgonen och då la vi oss i min säng och slockande direkt. Vaknade vid 16.00 och krigade till stan för att köpa allt onyttigt man kan tänka sig sedan drog vi hem och köpte pizza. Älskar att bo granne med en pizzeria vid tillfällen som dessa. Efter det kikade vi på film (Sunes somar, high school musical och bring it on, man kan säga att vi har en speciell filmsmak lol) Nu ska jag ner på rean med min lilla familj. Har förhoppningsvis all tid i världen till att blogga när jag kommer hem och härdanefter så lovar jag (på ett tag iallafall) Inga fler kaffebilder!
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Malin jag kommer ihåg att du skrev om Öljäst?
Har du använd det? Funkar det??

2012-12-27 @ 14:40:55
Postat av: maria

Fixa större radavstånd, det där var sjukt jobbigt att läsa!

Svar: Vet tyvärr inte hur man gör och hittar inge på google:/
Malin Åsenlund

2012-12-27 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0