24/12-12

Insåg nu att jag totalt har glömt bort kameran över dagen. Fick bara dessa närbilder (outfitbilderna blev inte bra...)

Hoppas iallafall att ni har haft en fin dag! Jag märker att ju äldre man blir desto mindre exhalterad är man över julafton och när man var yngre så ville man ha en massa julklappar men just nu tycker jag att sällskapet + maten är roligast. Har iallafall ätit en massa julmat, druckit glögg och ätit skumtomtar så nu har jag paltkoma. Har även umgåtts med en del av släkten (ja, jag har kusiner i både Australien och i Argentina och övrig släkt bor i skåne, gävle och stockholm och ingen verkar ha lusten att pallra sig "hem". Tråkigt eftersom att man aldrig träffas, men vad ska man göra) och har även öppnat julklapparna, visar några stycken imorgon. Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kika på One Tree Hill. Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: jennhy

Måste bara säga att jag gillar din blogg tjejen!!

2012-12-25 @ 00:03:47
URL: http://jennhyolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0