Last Night



Hej på er♥ Igår blev det party som sagt och jag hade grymt kul! Träffade en massa härliga människor, drack goda drinkar och shottade tequila. Vid 3 snåret så satt jag och Sanna i min säng med världens största beställning från max och sedan slumrade vi mätta och belåtna. Idag mår jag mindre bra men har vilat mig lite nu på förmiddagen lol. Idag bär det av tiill Gävle sjukhus med mamma. Vi ska hälsa på min lilla mormor som inte alls mår bra så jag vill passa på att spendera lite tid med henne nu när man kan! Har gjort lite tidsinställda inlägg under dagen. xx

Kommentarer
Postat av: annayellowbanana

Var du på Etage igår? Tyckte nästan att jag såg en tjej som var lik dig där :)

Svar: haha, ja jag var på etage igår! :)
Malin Åsenlund

2013-04-07 @ 17:04:00
URL: http://nojesmix.com/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0